Kod: 05071475
New branding can be a breath of fresh air for established companies, or the first element of a reliable foundation for new businesses to build their reputation on. Branding First Vol. 2 explores the importance of new branding in a ... więcej
170.47 zł
Zwykle: 183.26 zł
Oszczędzasz 12.79 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 100 punkty
New branding can be a breath of fresh air for established companies, or the first element of a reliable foundation for new businesses to build their reputation on. Branding First Vol. 2 explores the importance of new branding in a variety of ways, displaying rebrands as well as new identities that feature bold colors, creative formats, and sophisticated styles perfectly matched to the brands they're put to work for. Featured projects include the United States Postal Service, the Girl Scouts, and Bombay Sapphire Gin, as well as as independent restaurants, technology companies, fashion brands, and many more.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
170.47 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )