Kod: 05109591
This book is an investigation into the design and history of British magazines over the past 170 years. It identifies turning points and new directions in one of the most sensitive barometers of mass-market design taste, from the ... więcej
153.36 zł
Zwykle: 180.39 zł
Oszczędzasz 27.03 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 90 punkty
This book is an investigation into the design and history of British magazines over the past 170 years. It identifies turning points and new directions in one of the most sensitive barometers of mass-market design taste, from the advent of two periodicals - Punch and the Illustrated London News - that changed publishing fundamentally, through to the beginnings of digital distribution. A magazine flourishes or folds according to its audience's response to its look and feel - sometimes more so than its written content - and this study of a developing history encompasses discussion of graphic design, typography, photography and innovative print technology. It explores why magazines have looked how they do. Published with full access to the National Art Library's unparalleled archive of periodicals, British Magazine Design is a definitive history.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Illustration & commercial art
153.36 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )