Kod: 12891237
Niniejsza ksiazka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarowno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonac sie o mozliwosciach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Niniejsza ksiazka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarowno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonac sie o mozliwosciach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych dzialaniach podejmowanych przez przedsiebiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia sa rezultatem badan polskich specjalistow z zakresu rynku business to business. Monografia powstala w zwiazku z ogolnopolska konferencja naukowo-biznesowa pn.: Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business, ktora miala miejsce we Wroclawiu. Przedmiotem zainteresowania autorow niniejszej publikacji sa zagadnienia zwiazane z budowaniem zwiazkow pomiedzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przewazajacej wiekszosci przypadkow, skoncentrowali sie na kwestiach zwiazanych z ksztaltowaniem przez przedsiebiorstwo zwiazkow z klientami. Stad szczegolnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia dzialalnosci marketingowej przez funkcjonujace w Polsce firmy. Nalezy jednak dodac, iz marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje sie juz na tyle bogatym dorobkiem, iz niniejsza publikacja prezentuje tylko wybor z szerokiej problematyki budowania zwiazkow na plaszczyznie przedsiebiorstwo - klient.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )