Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business / Libristo.pl
Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business

Kod: 12891237

Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business

Autor Olgierd (red. ) Witczak

Niniejsza ksiazka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarowno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonac sie o mozliwosciach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business

Opis

Niniejsza ksiazka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarowno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonac sie o mozliwosciach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych dzialaniach podejmowanych przez przedsiebiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia sa rezultatem badan polskich specjalistow z zakresu rynku business to business. Monografia powstala w zwiazku z ogolnopolska konferencja naukowo-biznesowa pn.: Budowanie zwiazkow z klientami na rynku business to business, ktora miala miejsce we Wroclawiu. Przedmiotem zainteresowania autorow niniejszej publikacji sa zagadnienia zwiazane z budowaniem zwiazkow pomiedzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przewazajacej wiekszosci przypadkow, skoncentrowali sie na kwestiach zwiazanych z ksztaltowaniem przez przedsiebiorstwo zwiazkow z klientami. Stad szczegolnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia dzialalnosci marketingowej przez funkcjonujace w Polsce firmy. Nalezy jednak dodac, iz marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje sie juz na tyle bogatym dorobkiem, iz niniejsza publikacja prezentuje tylko wybor z szerokiej problematyki budowania zwiazkow na plaszczyznie przedsiebiorstwo - klient.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: