Kod: 13260657
En este libro se analizan paso a paso las decisiones estratégicas y operativas de la estrategia de comunicación digital de la organización, esto es: el diseño y contenido de la web, el posicionamiento en buscadores, la publicidad ... więcej
295.95 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 173 punkty
En este libro se analizan paso a paso las decisiones estratégicas y operativas de la estrategia de comunicación digital de la organización, esto es: el diseño y contenido de la web, el posicionamiento en buscadores, la publicidad online, el e-mail marketing, la web 2.0, las redes sociales y otras tendencias, como la comunicación viral, móvil, o comunicar jugando, entre otras. Al mismo tiempo, se contemplan los aspectos jurídicos que de dichas actuaciones se derivan, todo ello acompañado de numerosos ejemplos prácticos y de un conjunto de documentos y formularios legales muy útiles para la puesta en marcha y desarrollo de su estrategia de comunicación comercial.
295.95 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: