Kod: 18382446
Before you can influence decisions, you need to understand what drives them. In The Choice Factory, Richard Shotton sets out to help you learn. From priming to the pratfall effect, charm pricing to the curse of knowledge, the scie ... więcej
59.85 zł
Zwykle: 94.45 zł
Oszczędzasz 34.60 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Before you can influence decisions, you need to understand what drives them. In The Choice Factory, Richard Shotton sets out to help you learn. From priming to the pratfall effect, charm pricing to the curse of knowledge, the science of behavioural economics has never been easier to apply to marketing.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Psychology Psychological theory & schools of thought
59.85 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-23 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )