Consuming Behaviours / Libristo.pl
Consuming Behaviours

Kod: 06220608

Consuming Behaviours

Autor RAPPAPORT ERIKA

In twentieth-century Britain, consumerism increasingly defined and redefined individual and social identities. New types of consumers emerged: the idealized working-class consumer, the African consumer and the teenager challenged ... więcej

222.41

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Consuming Behaviours

Za ten zakup dostaniesz 130 punkty

Opis

In twentieth-century Britain, consumerism increasingly defined and redefined individual and social identities. New types of consumers emerged: the idealized working-class consumer, the African consumer and the teenager challenged the prominent position of the middle and upper-class female shopper. Linking politics and pleasure, this collection explores how individual consumers and groups reacted to changes in marketing, government control, popular leisure and the availability of consumer goods. From football to male fashion, tea to savings banks, leading scholars consider a wide range of products, ideas and services and how these were marketed to the British public through periods of imperial decline, economic instability, war, austerity and prosperity. The development of mass consumer society in Britain is examined in relation to the growing cultural hegemony and economic power of the United States, offering comparisons between British consumption patterns and those of other nations. Bridging the divide between historical and cultural studies approaches, Consuming Behaviours discusses what makes British consumer culture distinctive, while acknowledging how these consumer identities are inextricably a product of both Britain's domestic history and its relationship with its Empire, with Europe and with the United States.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Anthropology

222.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: