Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market / Libristo.pl
Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market

Kod: 15800471

Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market

Autor World Tourism Organization (UNWTO), World Tourism Organization (UNWTO)

Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market highlights the influence of Islamic culture on Asian history and heritage and the potential of the emerging market for Islamic tourism. The publication out ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market

Opis

Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market highlights the influence of Islamic culture on Asian history and heritage and the potential of the emerging market for Islamic tourism. The publication outlines characteristics of t

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: