Kod: 12914857
Kompleksowe, obszerne opracowanie prezentujace metody zarzadzania kosztami i finansami przedsiebiorstwa i ich zastosowanie w praktyce. Przy prezentacji kolejnych metod zarzadzania autorzy posluguja sie konkretnym przykladem przeds ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Kompleksowe, obszerne opracowanie prezentujace metody zarzadzania kosztami i finansami przedsiebiorstwa i ich zastosowanie w praktyce. Przy prezentacji kolejnych metod zarzadzania autorzy posluguja sie konkretnym przykladem przedsiebiorstwa produkcyjnego, w ktory wplecione sa wyjasnienia teoretyczne potrzebne do zrozumienia rozwiazan praktycznych. Na danych liczbowych przedstawiaja kolejne ogniwa systemu informacyjnego controllingu z punktu widzenia jego projektowania, wdrazania oraz analizy i wykorzystania informacji dla potrzeb zarzadzania. W kolejnych czesciach omowiono: zasady i procedury budzetowania kosztow w powiazaniu z organizacja przedsiebiorstwa, technologia, struktura asortymentowa produkcji oraz realizowanymi procesami. Pokazana jest tu metodyka tworzenia budzetow kosztow dla miejsc ich powstawania w ramach dzialalnosci podstawowej, pomocniczej oraz sfery nieprodukcyjnej przedsiebiorstwa. tworzenie budzetow finansowych - przedstawiono tu problematyke planowania i analizy kapitalu pracujacego, plynnosci finansowej, tworzenia bilansu pro forma, planowania inwestycji i oceny ich efektywnosci; zasady kontroli wykonania budzetow operacyjnych dla miejsc powstawania kosztow oraz budzetow finansowych przedsiebiorstwa - szczegolowo zostaly tu opisane sposoby monitorowania kosztow bezposrednich, wydzialowych, nieprodukcyjnych oraz wyniku, plynnosci i wskaznikow finansowych na szczeblu calego przedsiebiorstwa; analize odchylen kosztow materialow, plac bezposrednich, kosztow wydzialowych i nieprodukcyjnych w przekroju miejsc ich powstawania praktyczne i teoretyczne aspekty rachunku kosztow dzialan, w ty m.in.: - problematyke zarzadzania kosztami produkcji oraz sprzedazy i marketingu w ujeciu procesowym; - wielowymiarowe ujecie wyniku finansowego na podstawie rachunku ABC w odniesieniu do dzialan, produktu i klienta; - wykorzystanie ABC w rozliczaniu kosztow sprzedazy i marketingu oraz ustalania wyniku finansowego wedlug produktow i klientow - metodologia budzetowania kosztow (ABB) w oparciu o techniki ABC problematyke pomiaru dzialalnosci przedsiebiorstwa za pomoca strategicznej karty wynikow (Balanced Scorecard - BSC). Praktyczny poradnik dla osob, ktore zajmuja sie zawodowo rachunkowoscia zarzadcza i controllingiem finansowym. Menedzerowie, ktorzy siegna po ta ksiazke, znajda w niej szereg praktycznych wskazowek dotyczacych projektowania systemow informacyjnych rachunkowosci zarzadczej i controllingu, analizy informacji z tych systemow oraz ich wykorzystania w procesie zarzadzania.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Finanse
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )