Kod: 01292494
Museums, libraries and other cultural institutions face the task of attracting visitors who have limitless choices for education and entertainment. What gets them through your front door and coming back again and again? This title ... więcej
240.23 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 140 punkty
Museums, libraries and other cultural institutions face the task of attracting visitors who have limitless choices for education and entertainment. What gets them through your front door and coming back again and again? This title introduces readers to the thinking and research on consumer behavior, branding, leisure studies, and staff training.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Museology & heritage studies
240.23 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )