Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value / Libristo.pl
Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Kod: 01349483

Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Autor CJ McNair Connelly

Value creation is at the heart of an economic enterprise, defining its capability to serve customers and generate profits and growth. This book seeks to make this transformation of the MAS both logical and easy to implement, with ... więcej

89.70

Zwykle: 94.47 zł

Oszczędzasz 4.76 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

Value creation is at the heart of an economic enterprise, defining its capability to serve customers and generate profits and growth. This book seeks to make this transformation of the MAS both logical and easy to implement, with a focus on the types of information that can be garnered when the MAS is modified to fit the value creation approach.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

89.70

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: