Die Grundlagen von Public Relations / Libristo.pl
Die Grundlagen von Public Relations

Kod: 13274930

Die Grundlagen von Public Relations

Autor L. Ron Hubbard

Public Relations gibt einem die Möglichkeit seine Ideen so zu kommunizieren, dass sie akzeptiert werden. Es ist ein Mittel um Unterstützung für seine Bemühungen oder Projekte zu erlangen. Einige der grundlegenden Entdeckungen in S ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Die Grundlagen von Public Relations

Opis

Public Relations gibt einem die Möglichkeit seine Ideen so zu kommunizieren, dass sie akzeptiert werden. Es ist ein Mittel um Unterstützung für seine Bemühungen oder Projekte zu erlangen. Einige der grundlegenden Entdeckungen in Scientology haben in diesem Bereich bislang gefehlt. Die vorliegende Broschüre gibt einen praktischen Einblick.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: