Different Brains, Different Approaches / Libristo.pl
Different Brains, Different Approaches

Kod: 10044021

Different Brains, Different Approaches

Autor Huub van Osch

Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of their emotions, and why they make ... więcej

153.36

Zwykle: 180.39 zł

Oszczędzasz 27.03 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Different Brains, Different Approaches

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of their emotions, and why they make certain decisions. Find out why women like shopping so much, why humorous ads appeal to men, or why women make better decisions. 80% of all purchases worldwide are made or influenced by women. Why is advertising so often aimed at men? Find the answer to the life-long question about differences in purchasing motivation between men and women, and learn to implement this in advertising. Learn the do's and don'ts for effective communication for both men and women. Although this book is written from a scientific perspective, thanks to the numerous interesting examples and tips, it is easy to implement and useful for advertising campaigns. In short, a must-have for all marketers, strategists, creatives, students, or anyone working with brands. Marketers and strategists will benefit from an enlarged body of knowledge, while creatives will learn how to develop more effective ad campaigns. This book appeals to a wide range of target groups, from marketing professionals to people interested in neuroscience. It's also the only book about neuroscience based on neurological differences between men and woman.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

153.36

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: