Kod: 13497371
This volume contributes to diversity research within communication studies taking into consideration the representation and implementation of social and cultural diversity in the public sphere, particularly in the mass media. In t ... więcej
160.77 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 94 punkty
This volume contributes to diversity research within communication studies taking into consideration the representation and implementation of social and cultural diversity in the public sphere, particularly in the mass media. In the first part, concepts of diversity are outlined with respect to a normative claim. In the second part, the focus lies on particular political decision-making and implementation of diversity measures in media regulation, public diplomacy and science. The last part presents analyses regarding the construction of diversity in internationally traded TV programmes.
160.77 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: