Dixit

Kod: 11170456

Dixit

Wstrzymaj na chwile oddech! Karty zostaly odkryte. Ich wspolna cecha jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Uzyj swojego sprytu i intuicji, by nie dac sie zlapac w pulapke zastawiona przez pozostaly ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Dixit

Opis

Wstrzymaj na chwile oddech! Karty zostaly odkryte. Ich wspolna cecha jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Uzyj swojego sprytu i intuicji, by nie dac sie zlapac w pulapke zastawiona przez pozostalych graczy Dixit to wesola i zaskakujaca gra skojarzen do wspolnego odkrywania w gronie przyjaciol i rodziny. Na czym to polega? Kazdy gracz w swojej turze staje sie bajarzem. Wybiera sposrod swoich 6 obrazkow jeden i wymysla do niego skojarzenie. Zdanie moze byc pojedynczym slowem, dzwiekiem, cytatem - nie ma tu ograniczen, mozna nawet cos zaspiewac! Nastepnie pozostali gracze wybieraja sposrod swoich kart taka, ktora ich zdaniem najlepiej pasuje do hasla bajarza i klada zakryta na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, lacznie ze swoja i uklada je na stole, odkrywajac. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy glosuja, ktora karta jest ta karta, do ktorej bajarz wymyslal skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonaja wyboru, rozpoczyna sie przyznawanie punktow. Jesli nikt nie zgadnie, ktora karta nalezala do bajarza, bo jego skojarzenie bylo zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on zadnych punktow, a nagradzani sa pozostali gracze. Podobnie jesli wszystkie glosy wskaza karte bajarza - to znaczy, ze skojarzenie bylo za proste, albo zbyt doslowne. W innych kombinacjach przydzielane sa punkty i uwaga, jesli ktorykolwiek z graczy zaglosuje na zagrana przez Ciebie karte, bo zagrales cos co jego zdaniem lepiej pasowalo do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto wiec sprytnie zagrywac karty, probujac zmylic innych graczy, jednoczesnie zachowujac te, do ktorych mamy ciekawe skojarzenie i czekajac z ich zagraniem do momentu, az przyjdzie Twoja kolej. Pamietaj, ze jeden obraz jest wart wiecej niz tysiac slow! Zawartosc pudelka: 84 wielkoformatowe karty 1 plansza z torem punktow wewnatrz pudelka 6 drewnianych pionkow krolikow 36 znacznikow glosowania instrukcja Liczba graczy: 3-6 Wiek graczy: 8+ Czas rozgrywki: 30 minut

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-19 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: