Kod: 12932740
Odmien oblicze swojej firmy! Osiagaj zadowolenie klientow oraz zyski na poziomie Apple. Dzieki niniejszej ksiazce osiagniesz wiekszy zwrot z inwestycji w dzialalnosc w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzajac dodatkowa warto ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Odmien oblicze swojej firmy! Osiagaj zadowolenie klientow oraz zyski na poziomie Apple. Dzieki niniejszej ksiazce osiagniesz wiekszy zwrot z inwestycji w dzialalnosc w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzajac dodatkowa wartosc do kazdej interakcji z klientem. Co wiecej, wszystkie firmy nawiazujace bezposredni kontakt z ludzmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - moga zastosowac opisane tu techniki i osiagnac dominacje na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacajac zycie innych, wzmacniajac ich lojalnosc oraz definiujac na nowo doswiadczenie oferowane klientowi. Carmine Gallo przeprowadzil rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, ktorzy przygladaja sie dzialalnosci Apple. Poswiecil tez setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepow Apple oraz zglebianie wizji i filozofii tej firmy. Poslugujac sie uzyskanymi w ten sposob informacjami i danymi, dokonuje szczegolowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formuluje praktyczny plan dzialania, nawiazujacy do trzech podstawowych obszarow: inspirowanie klienta wewnetrznego za pomoca szkolen, wsparcia i odpowiednich dzialan w zakresie komunikacji, prowadzace do powstania "petli sprzezenia zwrotnego", dzieki ktorej poprawiaja sie wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnetrznego dzieki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawcow, ktorzy pracuja zgodnie z modelem pieciu krokow obslugi APPLE: podchodza, sonduja, przedstawiaja, sluchaja i cieplo zegnaja klienta, miejsce akcji - nalezy zadbac o wszystkie szczegoly zwiazane z tworzeniem maksymalnie wciagajacego otoczenia, w ktorym klient moze zobaczyc twoje produkty, dotknac ich i dowiedziec sie o nich czegos nowego. To nie tylko ksiazka dla firm z branzy handlu detalicznego. Przyda sie w kazdej firmie, ktora ma kontakt z ludzmi. Tak naprawde jej glownym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego mozliwego doswiadczenia. Tony Hsieh, autor bestsellera "New York Timesa" Dawaj innym szczescie, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )