Kod: 15714666
Monografia sklada sie z trzech czesci: pierwsza koncentruje sie wokol warunkow socjalizacji dzieci i mlodziezy w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematyke zagrozen w przestrzeni wirtualnej oraz dzialan profilaktycznych ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Monografia sklada sie z trzech czesci: pierwsza koncentruje sie wokol warunkow socjalizacji dzieci i mlodziezy w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematyke zagrozen w przestrzeni wirtualnej oraz dzialan profilaktycznych w tym zakresie; trzecia poswiecona jest tematyce dotyczacej przestrzeni informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji oraz nowych wyzwan dla nauczycieli i uczniow z tym zwiazanych. Z recenzji dr hab. Jolanty Zielinskiej, prof. UP im. KEN w Krakowie [...] monografia wpisuje sie w dyskurs spoleczno-medialno-naukowy nad postrzeganiem i zaspokajaniem specjalnych potrzeb edukacyjnych w zmieniajacej sie dynamicznie na skutek rozwoju nowoczesnych technologii rzeczywistosci edukacyjnej. [...] Nalezy podkreslic, ze zbior wszystkich tekstow posiada zarowno duza wartosc teoretyczna, jak i praktyczna. Na pewno zas pragmatyczna, pokazuje bowiem dzieci i mlodziez ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako pelnoprawnych czlonkow rzeczywistosci szkolnej. Lektura [...] ksiazki uwidacznia, jak moga spojrzec na ten problem zarowno osoby pelno-, jak i niepelnosprawne, praktycy i teoretycy, humanisci i inzynierowie. Tworzy tym samym przestrzen i pozytywny klimat do podejmowania zmian edukacyjnych w polskiej szkole, co jest niezmiernie istotne, zwlaszcza w kontekscie postepujacej inkluzji osob niepelnosprawnych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Pedagogika. Oświata i szkolnictwo Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )