Kod: 05062247
El Super (Mexico City) is a book of photographs of common consumer products (everything from candies and salty snacks to beer and cigarettes) that best represent the classic, kitsch, humorous and alluring labels and packaging in M ... więcej
74.65 zł
Zwykle: 78.56 zł
Oszczędzasz 3.91 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 44 punkty
El Super (Mexico City) is a book of photographs of common consumer products (everything from candies and salty snacks to beer and cigarettes) that best represent the classic, kitsch, humorous and alluring labels and packaging in Mexico today. Photographs of supermarkets, stores, markets and street vendors are included to provide a broader context. The accompanying text deals with the historical background of contemporary product design and dietary trends in Mexico, and discusses the situation of national products in the age of global consumerism.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Product design
74.65 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )