Essentials of Marketing / Libristo.pl
Essentials of Marketing

Kod: 06554721

Essentials of Marketing

Autor Jim Blythe

This introductory textbook covers all aspects of marketing from the development of the marketing concept through consumer behaviour, segmentation, targeting and positioning to branding and pricing strategies. It is written in a cl ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Essentials of Marketing

Opis

This introductory textbook covers all aspects of marketing from the development of the marketing concept through consumer behaviour, segmentation, targeting and positioning to branding and pricing strategies. It is written in a clear and lively style, ideal for all students of marketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: