Experience the Message / Libristo.pl
Experience the Message

Kod: 04694513

Experience the Message

Autor Max Lenderman

Consumers -- exposed to roughly four thousand marketing messages a day -- are no longer willing to be part of a passive consumer base, subject to conventional advertising and marketing. Rather, they are joining a growing tribe of ... więcej

126.64


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Experience the Message

Za ten zakup dostaniesz 75 punkty

Opis

Consumers -- exposed to roughly four thousand marketing messages a day -- are no longer willing to be part of a passive consumer base, subject to conventional advertising and marketing. Rather, they are joining a growing tribe of brand atheists who don't want to be targeted by impersonal messages. They want dialogue, which marketers give to them through experiences with brands that are personally relevant, memorable, and meaningful. This is the context for Max Lenderman's experiential marketing (XM) revolution. Lenderman explains who the new cutting-edge marketers are, how they think and operate, and why they matter in today's shifting brand world. He reveals how companies can interact with consumers in meaningful ways and what consumers should expect from companies that want their attention and loyalty. Max has led successful experiential campaigns for Fortune 500 companies and smaller businesses. Here, he unveils groundbreaking case studies and discusses the latest trends in experiential marketing-buzz, sub-viral marketing, roach marketing, text marketing, flash mobs, pop-up retail, advergaming, retailainment, and causal marketing. Experience the Message gives its readers--consumers and marketers the essential knowledge they need to charge to the front of the global marketing movement.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

126.64

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: