Exploring the Media - Text, Industry, Audience / Libristo.pl
Exploring the Media - Text, Industry, Audience

Kod: 04326267

Exploring the Media - Text, Industry, Audience

Autor Barbara Connell

A new revised second edition of this introductory textbook, the recommended text for the WJEC A Level Media Studies course. It has been entirely rewritten and greatly expanded, with 3 new sections on the music industry, newspapers ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Exploring the Media - Text, Industry, Audience

Opis

A new revised second edition of this introductory textbook, the recommended text for the WJEC A Level Media Studies course. It has been entirely rewritten and greatly expanded, with 3 new sections on the music industry, newspapers and radio.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Film, TV & radio Films, cinema

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: