Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment / Libristo.pl
Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment

Kod: 02815923

Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment

Autor Emerald Group Publishing Limited

A Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment is a collection of key articles offering insights across a range of sectors. Some of the topics the book looks at include: - Influences of socioecon ... więcej

346.15


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment

Za ten zakup dostaniesz 202 punkty

Opis

A Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment is a collection of key articles offering insights across a range of sectors. Some of the topics the book looks at include: - Influences of socioeconomic characteristics in online shopping behaviour - The role trust plays in an online shopping environment

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

346.15

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: