Globalization of Advertising / Libristo.pl
Globalization of Advertising

Kod: 09393266

Globalization of Advertising

Autor Peter Taylor

The role of advertising in everyday life and as a major employer in post-industrial economies is intimately bound up with processes of contemporary globalization. At centre of the advertising industry are the global advertising ag ... więcej

324.56


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Globalization of Advertising

Za ten zakup dostaniesz 190 punkty

Opis

The role of advertising in everyday life and as a major employer in post-industrial economies is intimately bound up with processes of contemporary globalization. At centre of the advertising industry are the global advertising agencies which have an im

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

324.56

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: