Globalization of Nothing 2 / Libristo.pl
Globalization of Nothing 2

Kod: 04786053

Globalization of Nothing 2

Autor George F. Ritzer

The Globalization of Nothing is back in a revised and completely updated Second Edition. In this reconceptualized volume, author George Ritzer focuses his attention squarely on the processes of globalization and how they relate to ... więcej

689.56


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Globalization of Nothing 2

Za ten zakup dostaniesz 403 punkty

Opis

The Globalization of Nothing is back in a revised and completely updated Second Edition. In this reconceptualized volume, author George Ritzer focuses his attention squarely on the processes of globalization and how they relate to McDonaldization. This revision is shorter, more concise, and spends much less space on the Nothing-Something continuum that he introduced in the First Edition. New to the Second Edition: - Clearly focuses on the main topic of globalization - Offers a new way to conceptualize and theorize about globalization: This edition delves into two sub-processes of globalization-"glocalization" and "grobalization" - Provides a new way to think about consumer culture and globalization: New material is presented on consumer culture and its globalization as well as the role of branding - Uses a non-technical and accessible style, with many global examples: The examples in this book are drawn from everyday life and global consumer culture that are readily recognizable to students. This text can be used in a variety of courses focusing on the principles of sociology, social change, social theory, globalization, consumerism, and the global economy taught through Sociology departments. It can also be used in courses focusing on globalization, consumerism, and the global economy taught through Political Science and Economic departments.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

689.56

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: