Kod: 09528045
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, th ... więcej
554.73 zł
Zwykle: 616.39 zł
Oszczędzasz 61.66 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 326 punkty
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics. The book spans the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The book provides a powerful introduction for those interested in starting research in media economics. * Helps academic and non-academic economists understand recent rapid changes in theoretical and empirical advances, in structural empirical methods, and in the media industry's connection with the democratic process* Presents the only detailed summary of media economics that emphasizes political economy, merger policy, and competition policy* Pays special attention to the economic influences of the Internet, including developments in social media, user-generated content, and advertising, as well as the Internet's effects on newspapers, radio, and television
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies
554.73 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )