Handling Complaints Pocketbook / Libristo.pl
Handling Complaints Pocketbook

Kod: 03207762

Handling Complaints Pocketbook

Autor Angelena Boden

The Handling Complaints Pocketbook sets out a strategy for managing customer complaints in a way that will lead to an improved customer experience and, ultimately, a more successful business. It looks at the vital role good commun ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Handling Complaints Pocketbook

Opis

The Handling Complaints Pocketbook sets out a strategy for managing customer complaints in a way that will lead to an improved customer experience and, ultimately, a more successful business. It looks at the vital role good communication plays in this and explores ways to use transactional analysis techniques to defuse anger.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: