HERD - How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature / Libristo.pl
HERD - How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Kod: 04084665

HERD - How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Autor Mark Earls

"...fascinating. Like Malcolm Gladwell on speed." -THE GUARDIAN "HERD is a rare thing: a book that transforms the reader's perception of how the world works". -Matthew D'Ancona, THE SPECTATOR "This book is a must. Once you have re ... więcej

89.47

Zwykle: 94.24 zł

Oszczędzasz 4.77 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o HERD - How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

"...fascinating. Like Malcolm Gladwell on speed." -THE GUARDIAN "HERD is a rare thing: a book that transforms the reader's perception of how the world works". -Matthew D'Ancona, THE SPECTATOR "This book is a must. Once you have read it you will understand why Mark Earls is regarded as a marketing guru." -Daniel Finkelstein, THE TIMES This paperback version of Mark Earls' groundbreaking and award winning book comes updated with new stats and figures and provides two completely revised chapters that deal with the rise of social networking. Since the Enlightenment there has been a very simple but widely held assumption that we are a species of thinking individuals and human behaviour is best understood by examining the psychology of individuals. It appears, however, that this insight is plain wrong. The evidence from a number of leading behavioural and neuroscientists suggests that our species is designed as a herd or group animal. Mark Earls applies this evidence to the traditional mechanisms of marketing and consumer behaviour, with a result that necessitates a complete rethink about these subjects. HERD provides a host of unusual examples and anecdotes to open the mind of the business reader, from Peter Kay to Desmond Tutu, Apple to UK Sexual Health programmes, George Bush to Castle Lager, from autism to depression to the real explanation for the placebo effect in pharmaceutical testing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour

89.47

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: