Hooked / Libristo.pl
Hooked

Kod: 11118213

Hooked

Autor Nir Eyal, Ryan Hoover

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products ou ... więcej

113.23

Zwykle: 119.25 zł

Oszczędzasz 6.01 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 9 - 13 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Hooked

Za ten zakup dostaniesz 66 punkty

Opis

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of

Szczegóły książki

113.23

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: