Kod: 04172753
People often assume that listening is easy, yet, it's the least understood communication skill, as well as the most used. We spend 9 per cent of our time writing, 16 per cent reading, 35 per cent talking and 40 per cent listening, ... więcej
45.60 zł
Zwykle: 45.64 zł
Oszczędzasz 0.04 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 27 punkty
People often assume that listening is easy, yet, it's the least understood communication skill, as well as the most used. We spend 9 per cent of our time writing, 16 per cent reading, 35 per cent talking and 40 per cent listening, yet many of us make little effort to learn or develop listening skills. Poor listening is the cause of communication breakdowns in every area of life. This book suggests effective ways in which to become a better listener. Topics covered include: understanding points of view - yours and others'; communication techniques and rules; difference between hearing and listening; establishing rapport and setting boundaries; body language; how to respond, with and without words; taking risks and expressing feelings; and giving feedback.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies
45.60 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )