Kod: 04907336
In this major new work, Thompson develops an original account of ideology and relates it to the analysis of culture and mass communication in modern Societies. Thompson offers a concise and critical appraisal of major contribution ... więcej
347.92 zł
Zwykle: 358.73 zł
Oszczędzasz 10.81 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 204 punkty
In this major new work, Thompson develops an original account of ideology and relates it to the analysis of culture and mass communication in modern Societies. Thompson offers a concise and critical appraisal of major contributions to the theory of ideology, from Marx and Mannheim, to Horkheimer, Adorno and Habermas. He argues that these thinkers -- and social and political theorists more generally -- have failed to deal adequately with the nature of mass communication and its role in the modern world. In order to overcome this deficiency, Thompson undertakes a wide--ranging analysis of the development of mass communication, outlining a distinctive social theory of the mass media and their impact.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies
347.92 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )