Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication / Libristo.pl
Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication

Kod: 04907336

Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication

Autor John B. Thompson

In this major new work, Thompson develops an original account of ideology and relates it to the analysis of culture and mass communication in modern Societies. Thompson offers a concise and critical appraisal of major contribution ... więcej

347.92

Zwykle: 358.73 zł

Oszczędzasz 10.81 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication

Za ten zakup dostaniesz 204 punkty

Opis

In this major new work, Thompson develops an original account of ideology and relates it to the analysis of culture and mass communication in modern Societies. Thompson offers a concise and critical appraisal of major contributions to the theory of ideology, from Marx and Mannheim, to Horkheimer, Adorno and Habermas. He argues that these thinkers -- and social and political theorists more generally -- have failed to deal adequately with the nature of mass communication and its role in the modern world. In order to overcome this deficiency, Thompson undertakes a wide--ranging analysis of the development of mass communication, outlining a distinctive social theory of the mass media and their impact.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

347.92

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: