Influence, New and Expanded

Kod: 33240057

Influence, New and Expanded

Autor PhD Robert B. Cialdini

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion-a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold-now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applicat ... więcej

105.71

Zwykle: 135.53 zł

Oszczędzasz 29.82 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Influence, New and Expanded

Za ten zakup dostaniesz 59 punkty

Opis

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion-a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold-now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications. In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini-New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion-explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy.With Cialdini as a guide, you don't have to be a scientist to learn how to use this science. You'll learn Cialdini's Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader-and just as importantly, you'll learn how to defend yourself against unethical influence attempts. You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.Cialdini's Principles of Persuasion:ReciprocationCommitment and ConsistencySocial Proof Liking AuthorityScarcityUnity, the newest principle for this editionUnderstanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini's 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research-including a three-year field study on what leads people to change-Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Health & personal development Self-help & personal development Advice on careers & achieving success

Zniżka dla
uczniów, studentów
i nauczycieli

105.71

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomaty 8,99 ZŁ 16713 miejsc odbioru

Copyright ©2008-21 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie
Jak zawsze, jesteśmy tutaj. Obsługa klienta oraz dostawa paczek bez ograniczeń.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: