Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Innovation and Product Management

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Innovation and Product Management Kurt Gaubinger
Kod Libristo: 02433233
Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovati... Cały opis
? points 200 b
346.24
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Dictionary of Obscure Sorrows John Koenig / Twarda
common.buy 70.97
TOP
Cunk on Everything Philomena Cunk / Miękka
common.buy 52.38
TOP
Hellsing Deluxe Volume 1 Kohta Hirano / Twarda
common.buy 203.78
TOP
Reinventing Organizations Frederic Laloux / Miękka
common.buy 151.89
Innovation Management Keith Goffin / Miękka
common.buy 328.07
ISE Product Design and Development ULRICH / Miękka
common.buy 320.25
Visual Differential Geometry and Forms Tristan Needham / Twarda
common.buy 709.15
Influential Product Manager Ken Sandy / Miękka
common.buy 157.07
Innovation Book, The Max Mckeown / Miękka
common.buy 87.72
To Sanctify the World / Twarda
common.buy 127.02
Innovation Management Jin Chen / Miękka
common.buy 493.68
Product Lifecycle Management Antti Saaksvuori / Miękka
common.buy 290.90
Product Management Ishrat Nadeem Zahid / Twarda
common.buy 302.68

Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovation activities. In this context systematic management of innovation and product management are increasingly important for company success. This book presents the fundamentals of innovation and product management and introduces the reader to a holistic process model with particular focus on innovation and uncertainty. This integrated consideration of innovation management and product innovation within an interdisciplinary approach represents a unique characteristic of this book. The book is designed to address the needs of managers who want a practical but well-researched guide to innovation and product management. Graduate and advanced undergraduate students would also find the chapters in this book particularly useful.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo