International Advertising Law / Libristo.pl
International Advertising Law

Kod: 06457975

International Advertising Law

Autor Paul Jordan

Edited by Paul Jordan, partner and head of advertising at UK law firm Bristows, International Advertising Law includes chapters from leading experts in 30 jurisdictions. The book covers key areas of advertising law such as compara ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o International Advertising Law

Opis

Edited by Paul Jordan, partner and head of advertising at UK law firm Bristows, International Advertising Law includes chapters from leading experts in 30 jurisdictions. The book covers key areas of advertising law such as comparative advertising, sales promotions, ambush marketing, product placement and direct marketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Law International law International law of transport, communications & commerce

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: