Invent Your Own Computer Games With Python, 4e / Libristo.pl
Invent Your Own Computer Games With Python, 4e

Kod: 12338352

Invent Your Own Computer Games With Python, 4e

Autor Al Sweigart

Invent Your Own Computer Games with Python will show you how to make classic computer games in Python, even if you've never programmed before. Each chapter introduces a new game as well as step-by-step explanations of how the c ... więcej

112.23

Zwykle: 132.08 zł

Oszczędzasz 19.85 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Invent Your Own Computer Games With Python, 4e

Za ten zakup dostaniesz 66 punkty

Opis

Invent Your Own Computer Games with Python will show you how to make classic computer games in Python, even if you've never programmed before. Each chapter introduces a new game as well as step-by-step explanations of how the code works. As you build games like Reversi, Hangman, Tic-Tac-Toe, Dragon Realm, Guess the Number, Jokes, Dodger, Bagels, and Sonar, you'll learn how programmers turn their game ideas into reality. You'll also find chapters on game refinements like collision detection and input, Cartesian coordinates, artificial intelligence simulation, sounds and images, debuggers, and cryptography, to help you take your game programming to the next level. Learn how to: - Combine loops, variables, input/output, and flow control statements into real working programs - Choose the right data structures such as lists, dictionaries, and tuples - Debug your programs and find common errors - Program simple artificial intelligence to create smarter adversaries - Use graphics and animation with Pygame - Convert plain text into secret code using cryptography - Translate a location on screen into integers your program can identify with Cartesian coordinates Once you've worked your way through the fun and games, you'll have a solid foundation in Python, an understanding of computer science fundamentals, and the confidence to advance your new game programming skills. What new game will you create with the power of Python? The projects in this book are compatible with Python 3.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

112.23

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: