IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition / Libristo.pl
IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Kod: 01936103

IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Autor Roland Böttcher

Der neue ITIL-Standard, der im Juni 2007 von der OGC veröffentlicht wurde, erstreckt sich auf 5 Kernbücher. §+ Dieses Werk bietet einen kompakten Überblick über die wichtigsten Elemente von ITIL§+ Umfasst die Aktualisierung der IT ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Opis

Der neue ITIL-Standard, der im Juni 2007 von der OGC veröffentlicht wurde, erstreckt sich auf 5 Kernbücher. §+ Dieses Werk bietet einen kompakten Überblick über die wichtigsten Elemente von ITIL§+ Umfasst die Aktualisierung der ITIL® 3 Version auf. ITIL 2011 Edition.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik Informatik, EDV Informatik


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: