Jahrbuch der Werbung 2007. Advertising Annual for German Speaking Regions. Bd.44 / Libristo.pl
Jahrbuch der Werbung 2007. Advertising Annual for German Speaking Regions. Bd.44

Kod: 16037810

Jahrbuch der Werbung 2007. Advertising Annual for German Speaking Regions. Bd.44

Autor Willi Schalk, Helmut Thoma, Peter Strahlendorf

'Ich liebe es', 'Geiz ist geil' und 'Nichts ist unmöglich'. Wer denkt sich so etwas aus? Wie werden kreative Einfälle zu effektiven, professionellen Kampagnen? Worin unterscheiden sich die Kommunikationsstrategien von Bau- und Pha ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Jahrbuch der Werbung 2007. Advertising Annual for German Speaking Regions. Bd.44

Opis

'Ich liebe es', 'Geiz ist geil' und 'Nichts ist unmöglich'. Wer denkt sich so etwas aus? Wie werden kreative Einfälle zu effektiven, professionellen Kampagnen? Worin unterscheiden sich die Kommunikationsstrategien von Bau- und Pharmaindustrie? Was macht aus Fernsehspots kleine Kunstwerke, die ästhetische Standards setzen? Das Jahrbuch der Werbung gibt seit 1964 bildreiche Antworten auf diese Fragen. Auch 2007 werden die Innovativsten und Besten der Branche wieder mit einem 'Silbernen Megaphon' und der Präsentation im Jahrbuch prämiert.

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: