Kod: 14227826
W ksiazce zaprezentowano koncepcje wymiany informacji, czyli komunikacji miedzy galezia turystyczna (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzedzia i metody komun ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W ksiazce zaprezentowano koncepcje wymiany informacji, czyli komunikacji miedzy galezia turystyczna (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzedzia i metody komunikacji dla tej specyficznej galezi gospodarczej. Ksiazka przeznaczona jest dla studentow wszystkich kierunkow studiow zwiazanych z turystyka, pracownikow administracji panstwowej i samorzadowej zajmujacych sie turystyka, wlascicieli, menadzerow i pracownikow podmiotow gospodarczych galezi turystycznej, pracownikow i dzialaczy organizacji turystycznych.
Kategoria Książki po polsku Nauki przyrodnicze. Matematyka. Geografia Geografia Turystyka. Hotelarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )