Kod: 12894543
Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strat ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strategie i metody budowania lojalnosci klienta. Omawiane sa w niej zarowno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykladow wyjasnia, jak zastosowac te wiedze w codziennej pracy.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )