Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami / Libristo.pl
Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Kod: 12894543

Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Autor Peter Kenzelmann

Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strat ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Opis

Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strategie i metody budowania lojalnosci klienta. Omawiane sa w niej zarowno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykladow wyjasnia, jak zastosowac te wiedze w codziennej pracy.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: