Kundenzentrierte Unternehmensfuhrung durch Customer Experience Management fur mittelstandische Unternehmen / Libristo.pl
Kundenzentrierte Unternehmensfuhrung durch Customer Experience Management fur mittelstandische Unternehmen

Kod: 16016590

Kundenzentrierte Unternehmensfuhrung durch Customer Experience Management fur mittelstandische Unternehmen

Autor Alexander Schleipfer

In einer zunehmend erlebnisorientierten Gesellschaft sollte das Ziel von kundenzentrierter Unternehmensf hrung in der Schaffung positiv wahrnehmbarer Kundenerlebnisse liegen. Die vorliegende Arbeit beschreibt die M glichkeiten, du ... więcej

277.16


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Kundenzentrierte Unternehmensfuhrung durch Customer Experience Management fur mittelstandische Unternehmen

Za ten zakup dostaniesz 162 punkty

Opis

In einer zunehmend erlebnisorientierten Gesellschaft sollte das Ziel von kundenzentrierter Unternehmensf hrung in der Schaffung positiv wahrnehmbarer Kundenerlebnisse liegen. Die vorliegende Arbeit beschreibt die M glichkeiten, durch die Dokumentation und

Szczegóły książki

277.16


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: