Leadership and Web 2.0 / Libristo.pl
Leadership and Web 2.0

Kod: 01886020

Leadership and Web 2.0

Autor Grady McgGonagill, Tina Doerffer

Some compare the evolving web to the revolution of the Gutenberg press. How does the web shape the role and understanding of leadership? What are key challenges and opportunities? What mind-sets, skills, and knowledge are necessar ... więcej

22.04

Zwykle: 73.28 zł

Oszczędzasz 51.24 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Leadership and Web 2.0

Za ten zakup dostaniesz 13 punkty

Opis

Some compare the evolving web to the revolution of the Gutenberg press. How does the web shape the role and understanding of leadership? What are key challenges and opportunities? What mind-sets, skills, and knowledge are necessary? This book analyzes over 300 pioneering web-use examples from the private, public, and nonprofit sector in Germany, Europe, and the United States. A new leadership paradigm seems to be emerging with an inexorable shift away from one-way, hierarchical, organization-centric communication toward two-way, networkcentric, participatory, and collaborative leadership styles. What requirements, trends, opportunities, and key challenges are emerging for leadership? The study aims to enable managers from all sectors to anticipate changes and proactively take advantage of opportunities that are emerging. Target groups for this publication are people in leadership positions in organizations across all sectors - from managers in executive and supervisory boards, operations, and human resources to academics and practitioners, advisers, and policymakers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

22.04

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: