Kod: 01104080
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable “little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identificati ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable “little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one – via extreme reduction it has to radically and perfectly distil an image or message into a simple, easily recognisable icon. Well-indexed; subject-catalogued and systematically structured this popular bestseller has become the perfect research tool for any self-respecting designer or cultural enthusiast. Bilingual English / German edition
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: