Management kvality služeb v cestovním ruchu / Libristo.pl
Management kvality služeb v cestovním ruchu

Kod: 18181160

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Autor Ida Rašovská, Kateřina Ryglová

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a ... więcej

13.15

Zwykle: 16.95 zł

Oszczędzasz 3.80 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 3 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Management kvality služeb v cestovním ruchu

Za ten zakup dostaniesz 8 punkty

Opis

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Szczegóły książki

Kategoria Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Management, řízení, personalistika

13.15

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: