Kod: 12919230
Najnowsze, zmienione i uzupelnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, czlowiek instytucja i naukowiec, ktorego wplyw na rozwoj i popularyzacje marketingu trudno przecenic. Jest profesorem marketingu miedzynarod ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Najnowsze, zmienione i uzupelnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, czlowiek instytucja i naukowiec, ktorego wplyw na rozwoj i popularyzacje marketingu trudno przecenic. Jest profesorem marketingu miedzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagrod. Opublikowal ponad sto artykulow i wiele ksiazek, znanych rowniez w Polsce . Z jego wiedzy i doswiadczenia korzystaly m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czolowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewiecdziesieciu prac naukowych. Doradzal tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzielo Kotlera, ktorego najnowsze wydanie wspoltworzyl Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblia menedzerow, nieustannie wzbudzajaca emocje. Podstawa tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupelniona czternasta edycja amerykanska z 2011 roku. Glownym celem zmian bylo stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podrecznika, uwzgledniajacego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania zwiazane z kryzysem gospodarczym. Tak wiec traktuje on o zagadnieniach skladajacych sie na nowoczesne, przystosowane do realiow XXI wieku zarzadzanie marketingowe, obejmujacych: budowanie strategii i planow marketingowych, docieranie do trafnych ustalen badawczych i skuteczne mierzenie efektow dzialan; utrzymywanie kontaktow z klientami; budowanie silnych marek; ksztaltowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartosci oraz tworzenie podstaw dlugofalowego wzrostu. Umiejetne laczenie teorii z praktyka oraz mnostwo najbardziej aktualnych przykladow z zycia to dodatkowe atuty tego wydania.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )