Marketing / Libristo.pl
Marketing

Kod: 12919230

Marketing

Autor Philip Kotler

Najnowsze, zmienione i uzupelnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, czlowiek instytucja i naukowiec, ktorego wplyw na rozwoj i popularyzacje marketingu trudno przecenic. Jest profesorem marketingu miedzynarod ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing

Opis

Najnowsze, zmienione i uzupelnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, czlowiek instytucja i naukowiec, ktorego wplyw na rozwoj i popularyzacje marketingu trudno przecenic. Jest profesorem marketingu miedzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagrod. Opublikowal ponad sto artykulow i wiele ksiazek, znanych rowniez w Polsce . Z jego wiedzy i doswiadczenia korzystaly m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.     Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czolowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewiecdziesieciu prac naukowych. Doradzal tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.  Marketing, fundamentalne dzielo Kotlera, ktorego najnowsze wydanie wspoltworzyl Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblia menedzerow, nieustannie wzbudzajaca emocje. Podstawa tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupelniona czternasta edycja amerykanska z 2011 roku. Glownym celem zmian bylo stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podrecznika, uwzgledniajacego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania zwiazane z kryzysem gospodarczym. Tak  wiec traktuje on o zagadnieniach skladajacych sie na nowoczesne, przystosowane do realiow XXI wieku zarzadzanie marketingowe, obejmujacych: budowanie strategii i planow marketingowych, docieranie do trafnych ustalen badawczych i skuteczne mierzenie efektow dzialan; utrzymywanie kontaktow z klientami; budowanie silnych marek; ksztaltowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartosci oraz tworzenie podstaw dlugofalowego wzrostu. Umiejetne laczenie teorii z praktyka oraz mnostwo najbardziej aktualnych przykladow z zycia to dodatkowe atuty tego wydania.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: