Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit / Libristo.pl
Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit

Kod: 04083944

Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit

Autor Philip Kotler

A business book which shows that the future of marketing lies in creating products, services and company cultures which inspire, include and reflect the values of target customers.

97.76

Zwykle: 127.49 zł

Oszczędzasz 29.73 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit

Za ten zakup dostaniesz 57 punkty

Opis

A business book which shows that the future of marketing lies in creating products, services and company cultures which inspire, include and reflect the values of target customers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

97.76

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: