Marketing 5.0 - Technology for Humanity / Libristo.pl
Marketing 5.0 - Technology for Humanity

Kod: 24786284

Marketing 5.0 - Technology for Humanity

Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the businessIn Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs a ... więcej

110.23

Zwykle: 143.61 zł

Oszczędzasz 33.38 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing 5.0 - Technology for Humanity

Za ten zakup dostaniesz 65 punkty

Opis

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the businessIn Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including:* Artificial Intelligence for marketing automation* Agile marketing* "Segments of one" marketing* Contextual technology* Facial recognition and voice tech for marketing* The future of Customer Experience (CX)* Transmedia storytelling* The "Whatever-Whenever-Wherever" service delivery* "Everything-As-A-Service" business model* Internet of Things and blockchain for marketing* Virtual and augmented reality marketing* Corporate activismPerfect for traditional and digital marketers, as well as students and teachers of marketing and business, Marketing 5.0 reinvigorates the field of marketing with actionable recommendations and unique insights.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

110.23

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: