Kod: 12899396
Wspolczesny marketing to bardziej sztuka niz nauka, ale nadal zeby odniesc sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejetnosci i znajomosci konkretnych technik. Napisany lekkim stylem blyskotliwy i praktyczny poradnik Rich ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Wspolczesny marketing to bardziej sztuka niz nauka, ale nadal zeby odniesc sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejetnosci i znajomosci konkretnych technik. Napisany lekkim stylem blyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez toba sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest glownie do osob, ktore dopiero stawiaja pierwsze kroki w tej branzy, natomiast bardziej doswiadczonym pomoze ugruntowac wiedze oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzieki poradnikowi dowiesz sie, jak tworzyc silna i rozpoznawalna marke, gdzie i w jaki sposob efektywnie sie reklamowac, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak wlasciwie przeprowadzac badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opieraja sie rozne rodzaje marketingu (m.in. bezposredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiesz sie rowniez, jakie umiejetnosci czy cechy potrzebne sa w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz sie skutecznie docierac do wybranej grupy docelowej, przyciagac uwage klientow i sprawiac, ze beda do ciebie z przyjemnoscia wracali. Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? - uczy najwazniejszych zasad obowiazujacych w marketingu i ich zastosowania w praktyce - zawiera liczne przyklady udanych kampanii, sloganow, skutecznych dzialan PR, ktore inspiruja i pozwalaja uczyc sie od najlepszych - pokazuje, jak stworzyc dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizowac - uczy rozpoznawac potrzeby klientow i wybierac najlepsza metode dotarcia do nich
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )