Kod: 12950221
MARKETING dla malych i srednich przedsiebiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla malych i srednich firm. Dowiesz sie, jak skutecznie przeprowadzac marketing w firmie, tak aby odnosic na tym polu sukcesy. Zn ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
MARKETING dla malych i srednich przedsiebiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla malych i srednich firm. Dowiesz sie, jak skutecznie przeprowadzac marketing w firmie, tak aby odnosic na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazowek na temat tego, jak za pomoca przemyslanego marketingu zwiekszyc sprzedaz i przekonac do siebie klientow. Pomozemy Ci okreslic segment rynku, na ktorym dzialasz i podpowiemy, jak dotrzec do wlasciwego klienta. Dowiesz sie m.in., jak napisac dobry list reklamowy, na co zwracac uwage w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystac Internet w dzialaniach marketingowych. Ksiazka jest napisana przyjaznym jezykiem i zawiera przyklady ulatwiajace zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnien. Zawarlismy w niej rowniez najwazniejsze regulacje podatkowe zwiazane z ksiegowaniem wydatkow na reklame i marketing.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )