Kod: 09276525
A practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. This book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within th ... więcej
171.03 zł
Zwykle: 183.94 zł
Oszczędzasz 12.90 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 100 punkty
A practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. This book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from haute couture to the mass market.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
171.03 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )