Marketing for Scientists / Libristo.pl
Marketing for Scientists

Kod: 04419875

Marketing for Scientists

Autor Marc J Kuchner

It's a tough time to be a scientist: universities are shutting science departments, funding organisations are facing flat budgets, and many newspapers have dropped their science sections altogether. But according to Marc Kuchner, ... więcej

153.59


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing for Scientists

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

It's a tough time to be a scientist: universities are shutting science departments, funding organisations are facing flat budgets, and many newspapers have dropped their science sections altogether. But according to Marc Kuchner, this anti-science climate doesn't have to equal a career death knell - it just means scientists have to be savvier about promoting their work and themselves. In "Marketing for Scientists", he provides clear, detailed advice about how to land a good job, win funding, and shape the public debate. As an astrophysicist at NASA, Kuchner knows that "marketing" can seem like a superficial distraction, whether your daily work is searching for new planets or seeking a cure for cancer. In fact, he argues, it's a critical component of the modern scientific endeavour, not only advancing personal careers but also society's knowledge. Kuchner approaches marketing as a science in itself. He translates theories about human interaction and sense of self into methods for building relationships - one of the most critical skills in any profession. And he explains how to brand yourself effectively - how to get articles published, give compelling presentations, use social media like Facebook and Twitter, and impress potential employers and funders. Like any good scientist, Kuchner bases his conclusions on years of study and experimentation. In "Marketing for Scientists", he distills the strategies needed to keep pace in a Web 2.0 world.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Mathematics & science Science: general issues Science funding & policy

153.59

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: