Marketing: Grundlagen und Strategien / Libristo.pl
Marketing: Grundlagen und Strategien

Kod: 09179510

Marketing: Grundlagen und Strategien

Autor Daniel Lorberg, Harald Vergossen, Kristian Foit, Daniel Lorberg, Bernard Vogl

Dieses Lehrbuch mit ergänzender Online-Komponente bietet insbesondere Bachelor-Studierenden eine aktuelle und zusammenhängende Darstellung der Marketing-Grundlagen im Zuschnitt eines typischen Moduls bzw. Kurses. Eine passgenaue O ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing: Grundlagen und Strategien

Opis

Dieses Lehrbuch mit ergänzender Online-Komponente bietet insbesondere Bachelor-Studierenden eine aktuelle und zusammenhängende Darstellung der Marketing-Grundlagen im Zuschnitt eines typischen Moduls bzw. Kurses. Eine passgenaue Online-Ergänzung stellt eine Lernumgebung mit Übungsaufgaben und weiteren lernunterstützenden Materialien bereit. Studierende können sich im Sinne des crossmedialen Lernens optimal auf ihre Klausuren vorbereiten. Für Dozenten steht zusätzlich ein auf den Titel abgestimmter Foliensatz zum Einsatz in ihren Lehrveranstaltungen bereit.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Betriebswirtschaft


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: