Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia / Libristo.pl
Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Kod: 16737017

Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Autor Monique Diderich

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount. ... więcej

44.26


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Za ten zakup dostaniesz 26 punkty

Opis

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

44.26

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: